Monday, July 27, 2009

AYNA AYNA


Bakma bana öyle… Ne düşündüğünü biliyorum. Bana baktığında ne gördüğünü biliyorum. Bir yıkıntı, bir enkaz; belki bir yalancı ama kesinlikle bir zavallı… Beni benden iyi tanır gibisin. Gözlerin meydan okuyor benliğime… Korkak olduğumu vurma yüzüme…
Bakma bana. Görme içimi. Bilme yaralarımı sakladığım yeri. Sorma sakın. Kapa gözlerini. Kendimi gözlerinden okumak istemiyorum. Gözlerindeki beni görmek istemiyorum.
Geceye sarayım ruhumu, geceye saklansın gözyaşları; kararsın gökyüzü, sönsün güneş; bir tek yıldızlar...

Neler yaptığımı biliyorsun. Ne yalanlar söylediğimi, ne oyunlar oynadığımı, hayatı süslü kelimelerle kaplayıp silahlarımı cilaladığımı, en zayıf anlarda saldırdığımı, nasıl can yaktığımı ve nasıl canımı acıttıklarını... Yaraladıklarımın kanlarıyla beslendiğimi biliyorsun. Bunları neden yaptığımı biliyorsun. Sen de oradaydın, sen de gördün, sen de vardın, sen de yaptın. Yalanlarla beslemedik mi birbirimizi, neden inkâr ediyorsun şimdi? Neden bir tek beni suçluyorsun?
N’olur bakma yüzüme. Sus diyorum, sus! Anlatma yaşananları. Hatırlamamak için hafızamı söküp gömmüşken yitik bir ormanın kuytu bir köşesine, bari sen yapma bunu bana bile bile. Görüyorsun işte masumiyet maskemle dolaşırken çevrede, bakamıyorum bir tek senin yüzüne.

Değiştirmek istiyorum her şeyi şimdi, bunu da biliyor musun? Adımı, geçmişimi, bana ait ne varsa hepsini. Ve yepyeni başlamak istiyorum hayata. Kimse bilmeyecek beni, seni; bizi... Yeniden doğar gibi. Yepyeni yalanlarla… Ama sen varken, böyle karşımda dururken yapamam bunu. Senden kurtulmam lazım, seni öldürmem lazım önce, yeniden doğabilmem için. Yapabilirim bunu. Gördün mü, dudaklarımı parçaladım dün gece istemediklerimi konuşamasınlar diye. Sıra sende…
Kapa şimdi gözlerini. Ne olacağını biliyorsun, hadi acımayacak hiç canın, kapa… Başka şeyler düşün, hiç olmayacak hayallerle kandır kendini bir süre. Hepsi geçecek ve hiçbiri gerçekleşmeyecek…

!!!

İşte bin bir parçaya bölündün şimdi. Her bir parça konuşsa da inlese de yalnızca iç seslerin kakofonisi bu duyduğum. Gerçek bile değil, öylesine...
Öldürdüm seni. Ellerim kanıyor şimdi. Son bir şey söyle bana, kanayan sen misin yoksa ben mi?

No comments:

Post a Comment

siz de buyrun