Saturday, September 19, 2009

Baş ağrıları. Karın ağrıları. Kalp ağrıları. Krizler. Sinir krizleri. Kalp krizleri. Ekonomik krizler. Çok yakınım çizgiye. Kokusunu alıyorum. Çok çok yakın... Serin serin vuruyor rüzgarı yüzüme. Onun yaptığı gibi hayal ediyorum. Çok yüksek. Beni neyin beklediğini biliyorum. Bilmediğim şey, buna nasıl tepki vereceğim. Kendi tepkilerimi tahmin edemiyorum. Ne hissedeceğimi canlandırmaya çalışıyorum kafamda. Ama karşılığı yok sorgulamaların hiçbir noktada. Karmakarışık düşünüyorum. Kendimi geçiştiriyorum aslında. Hisetmem gerekenleri, yaşamam gerekenleri, kusmam gerekenleri. Ama bir şey var beni boğuyo nefes alamıyorum bir süredir. Ne olduğunu biliyorum. Neden canımı yaktığını da. Ama konuşmam yasak. Tek laf edemiyorum. Arabesk laflar ediyorum hep. Yukarıdakiler gibi. Küçük iskender ya da cezmi ersöz saçmalıkları değil aslında yazmak istediklerim ama yazmam da yasak. Düşünmem de yasak aslında. Nite düşünüyorum ki ben. Gidip uyumam lazım.

No comments:

Post a Comment

siz de buyrun