Thursday, May 20, 2010

Öğrenci pşikolocisi






Mezuniyete 10 gün kala, öğrenci psikolojisinden hala kurtulamamış olduğumu fark ediyorum acıyla. Yapmam gereken bir ödev var, ama haftalardır sürünüyor elimde. Hem de öyle feci sıkıcı bunaltıcı bi şey de değil. Virginia Woolf'un Mrs. Dalloway'ini Türkçe çevirisiyle karşılaştırıp kendimce "çeviri eleştirisi"nde bulunmam gerek. İnceleyeceğim yazar en sevdiğim yazarlardan biri ve kitabı da bizzat kendim seçtim, ama yine de yapmam gereken iş "ders icabı" olunca bi türlü elim gitmiyor. Nasıl bi öğrenci psikolojisidir bu anlamadım gitti... Ödev için değil de kendi zevkim için yapacak olsaydım şimdiye kadar tez yazmıştım bu konuda. Ama hani ödev ya bu, son güne kadar sürünecek illaki...
Pıfff... Böyle açık açık yazınca daha da bi suçlu hissetmeye başladım yahu... Ben bi göz atayım şu kitaplara en iyisi... Ya da yok ya önce bi şeyler yiyeyim ben. Acıktım!

No comments:

Post a Comment

siz de buyrun