Tuesday, June 29, 2010

Değişim... Hem korkutucu, hem cezbedici. Her an her şey değişiyor. Hava sabah saatlerinde serinken, öğlen sıcaktan kavuruyor; sonra akşamüstü şimşekler çakıyor, yağmur sağanak halinde yere boşalıyor. Doğa değişiyor, insanlar değişiyor. Kararlar alınıyor, kararlar değişiyor. Asla yapmam denenler bir bir yapılıyor. En sağlam inançlar bile bir anda alaşağı ediliveriyor.

Son durumlar karışık. Zaman bulabilsem oturup düşüneceğim ama zaman yok. Zaman olsa gücüm yok. Şu yolculuklar bi bitsin, en az bi hafta kılımı kıpırdatmadan yatmak istiyorum. Haftalar oldu elime bi kitap alıp okumayalı. O boş boş geçen, sıkıntıdan patladığım o yazları özledim.

Okul bitti. Mezun da oldum. Şimdi iş bulma zamanı.

Bütün bu karmaşaya hazır mıy(d)ım, hiç bilmiyorum; kendimi dinlemeye bile vaktim olmadı ki...

5 comments:

  1. ah nerelerdeydiniz be hanımefendi?
    bu kadar güzel yazabiliyorsanız madem hiç durmayın, hep yazın.
    ben okurum, hatta bu konuda bencilim zaten.
    kimse bilmesin, kimse görmesin, yalnızca ben okuyayım.
    bu kadar güzel yazabilirken, ne olur yazın.
    ne olur yazın.

    ReplyDelete
  2. Teşekkür ederim, yazmayı ve paylaşmayı deniyorum böyle.

    ReplyDelete
  3. -soğuk da olsa- yanıt almak güzel.
    inanın bana.

    ReplyDelete
  4. soğuk değil; ben yazmaya devam edeceğim içimden geldikçe, siz de okumaya devam ederseniz çok mutlu olurum elbette, bu yazılar kendilerini hissedebilenler için, şimdi ben de varolduklarını hissediyorum.

    ReplyDelete

siz de buyrun