Wednesday, July 28, 2010

Huzur




Uzun uzun tatil yapsam. Şu hayallerimin evinde mesela. Kimsecikler yok. Koskoca bi sahil. Koskoca bir ev. Bi tek ben. Kimse yok. Kimseye ihtiyacım da yok. Kafamı dinliyorum uzun uzun. Sabah uyanır uyanmaz yüzümü bile yıkamadan koşup denize giriyorum. Uzun uzun yüzüyorum. Sonra eve dönüp duşa giriyorum. Ardından evimin verandasında uzun, sakin bir kahvaltı. Bir yandan kahvemi içerken diğer yandan kitaplarımı okuyorum. Gazete, dergi, bilgisayar, internet yok. Beni insanlara ve dolayısıyla sıkıntılara bağlayan hiçbir şey de yok. Bi süre. Günler boyunca tek yaptığım eylem yüzmek, kitap okumak ve uyumak. Hem belki hep hayalini kurduğum bir şeyi daha yaparım orada; belki sonunda ben de bir kitap yazarım. Kim bilir... Böylesine bir huzur işte. Şu anda tek hayalim, tek ihtiyaç duyduğum şey böylesi bir huzur.

No comments:

Post a Comment

siz de buyrun