Tuesday, August 31, 2010

'O' gün


Hayat yoğun. Kararlar, sınavlar, görüşmeler, yollar bitti (şimdilik). Sırada sonuçlar var...

Bugün kalbim pır pır atıyor; çünkü akşam saatlerinde alacağım bir haberle bir kapı kapanacak, başka bir kapı açılacak belki de...

Heyecanlı ve endişeli ve tedirginim.

Bekliyorum.


Ayrıca....
Durup dururken bilgisayarım bozuldu. 1 iş gününde geliyoruz diyen servis 15 gündür gelmedi. Sinirler gergin. Beklemedeyim. Bütün çevirilerim, işlerim aksadı. Onun bunun bilgisayarında işlerimi halletmeye çalışıyorum. Ve günlerdir beni bekleten DELL servisine sevgilerimi(!) bir de buradan iletmek istiyorum!

Saçımı korkunç bir renge boyayan ve sonra aynı hafta içerisinde 3. kez boyanmasına sebep olan kuaföre de selam olsun!

Haberler şimdilik böyle...


2 comments:

  1. ZarpandiT nerelerdesin...
    O kuaföre de lanet okuyodum şu an!!

    ReplyDelete
  2. Mia, geri döndüm :)
    Bu yaşadığım 2. kuaför faciası maalesef.. Ben de dersimi almıyorum resmen ama tövbe ettim bu kez :)

    ReplyDelete

siz de buyrun