Wednesday, October 27, 2010

Yine koptum bir süre. Uzun zamandır tek bir satır bile yazamadım. İş çok fazla vaktimi alıyor, sabah uyanıp ofise geliyorum ve dersler 6 buçuk gibi bitse de 7'den önce pek çıkamıyorum okuldan. Sonra eve git, yiyecek bir şeyler hazırla, ye ve yorgunluktan gebersen de otur çevirini yap. Son 1-2 aydır hayat böyle geçiyor benim için. Şikayetçi miyim? Hayır. Sadece biraz fazla yoruluyorum. İzmir'in değişken havasına da alışamadım daha. Ankara'nın kuru soğuğuna alıştıktan sonra neredeyse Kasım ayı gelmesine rağmen havanın sıcak olduğu İzmir'in bu tuhaf havasına ayak uyduramadı vücudum. 5 yıllık Ankara maceramda onca soğuğa, kara, yağmura rağmen toplasan ancak bir iki kere hasta olmuşumdur. Ama İzmir'e taşınalı daha 2 ay olmasına rağmen hemen hasta oluverdim. Ve şimdi hasta hasta işe gidip geliyorum günlerdir. Çıkmayan sesimle ders anlatmaya, sesimi duyurmaya ve bunları yaparken ayakta durmaya çalışıyorum...
Şu son birkaç haftadır yaptığım tek etkinlikse bir iki kez arkadaşımla dışarı çıkmak ve haftasonları sevgiliyle film izlemek.

Benden şimdilik bu kadar...

No comments:

Post a Comment

siz de buyrun