Thursday, December 2, 2010

Little Earthquakes

Hani bir şarkı dinlersin de seni alır yıllar öncesine götür ya, Tori Amos'un Little Earthquakes albümünü ne zaman dinlesem beni alır, uzak bir ülkenin küçük ama dünyanın en yaşanılası şehrindeki güzelim nehrin kenarında yaptığım uzun yürüyüşlere götürür.
O hafifliği, o özgürlüğü öyle özlüyorum ki. Bazen değil, hep özlüyorum. "Yabancı" olmanın o tatlı-ekşi tadı damağımda hala. O zamanlardan beri hiçbir şey yeterli gelmez oldu bana. O zamanlardan beri yeterince mutlu olamıyorum sanki. Sadece dışarı çıkıp dillerini bile bilmediğim bütün o insanların arasında dolaşmak bile erişilemeyecek bir mutluluk gibi şimdi... Yine orada olup sonbahar yapraklarının arasında bir bankta oturup o anı yaşadığım, o kadar mutlu olduğum için ağlamak istiyorum.

Ağır gelir bazen yükler.. Ki benim içimdeki göçebe hep gitmek ister..


No comments:

Post a Comment

siz de buyrun