Monday, December 20, 2010


Yeni yıla günler kala her yıl alınan ama bir türlü gerçekleştirilmeyen 'yeni yıl kararları' almak yerine, plansız programsız yepyeni adımlar atmaya başladığımı keşfediyorum şimdi.
Buraya ben istediğim için geldim; etki eden sebepler olsa da asıl sebep BENİM istememdi, öyleyse günlerimi iyi geçirmeliyim sanırım.
Özlemek ayrı; özlemek çook başka. O hep var, hep olacak; yanyanayken de vardı. Özlemek benim koparıp atamadığım bi parçam ne de olsa. Ama şimdi derin bir nefes alıp yürümeye devam etmek lazım. 'Bizim için...'


İkinci kitabın çevirisi bitti, dün gece itibariyle yayınevine göndermiş bulunmaktayım. Umarım en kısa zamanda basılır ve piyasaya çıkar da bana neden yaşadığımı ve amaçlarımın ne olduğunu bir kez daha hatırlatır.
Kitabın bitmesi iyi de, daha teslim edeli 24 saat bile olmamışken boşluğu düştüm gibi hissediyorum... Daha düne kadar dersten çıktıktan sonra ofise geldiğimde yapılacak/yapmam gereken bir şeyler vardı. Ama bugün çok boş hissettim kendimi. Gazetelere bir göz attım ama gazeteler, özellikle de internet versiyonları berbat... Abuk sabuk galerilerden ve bulvar gazetesi tadındaki haberlerden geçilmiyor... Üçüncü kitap gelse de.....

Master konusunda kafam karıştı birazcık... Edebiyatta master yapmak için eylüle kadar beklesem mi, yoksa bir an önce İletişim'de başlasam mı acaba? akademik planlarım için hangisi daha yararlı olur bilemiyorum.

Neyse, bir şeyler karalayayım derken iyice günlüğe çevirdim burayı :)

Bu arada askerdeki sevgilim için günlük tutuyorum, döndüğünde o yokken olup bitenleri kaçırmış gibi hissetmesin kendini diye :)

Ve bi şarkı (aşık olduğum kadından)

No comments:

Post a Comment

siz de buyrun